lör kväll

hade kollat helt fel på schemat imorse  , jag mötte jobbar kompisen på väg ´till jobbet halv  nio imorse
,jag va bomsäker på att jag skulle jobba morgon så jag övertalade henne att de va de oxo stackaren fick åka hem igen sen kom jag på att de va jag som hade felo tur att man har snälla arbetskamrater hon bara garvade men hela hennes dag vart förstörd ,sorry

efter jobbet kom älsklingen å  hämtade mig nått jag glömt om att skriva e ju att pluttan har fått som utslag /prickar på hela kroppen  å de hade spridit sig till ansiktet  så vi åkte till akuten för säkerhets skull. verkar som de e en alergisk reaktion  antagligen kan de vara jordnöts ringarna hon satt å smakade på med mig i förrgår =( men eftersom hon inte märker av de el de kliar inte så va de ialf att åka hem å avakta å nu mot kvällen har de lagt sig aningen skönt !!!.nån som känner igen detta



efter de hängde jennie med hit vi plockde upp henne  hon bor ju nära sjukan fikadse sen kom malin å bae deras valp dom köppt av os  chido å babe har busat hela dan till kvällen då fick jag lite ryck å sa till på skarpen vart lungt 2 min sen va dom å busade igen .. skulle ut med jennie till o lerys men de vart inte så för min del orakde verkligen inte kände bara för att vara hemma å pysa med lillan .  jag sminkade jennie  här e lite från de heheh

före och efter                                                                                                  


va tycker ni ??ärliga svar  om nått

låg å halv sov till en halv tråkig film för 5 min sen kände att jag ville uppdatera lite här sitter i mörkret  å skriver å orkar inte kolla att alla bokstäver å ord e rätt stavade .. 


sötis 
                                                               


neni å daniella


daniellas ögon heheh


skit gris





kat de luna ny favorit !!!!!!hittade de nyss så bra


Kommentarer
Postat av: jennie

ja tycker att du sminka mig jätte fint :)iaf puss<3<3

2008-08-31 @ 17:09:55
URL: http://jlindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0