inskolnig på DAGIs=)))

igår va de dax för dagis som vi längtat efter de gick som förväntat  lillan tar de med ro  å e hur snäll som helst känns lönlöst att sitta där i 2 v hehe . sen va jag förbi jobbet idag å hade ett apt möte  vi fick scheman å de såg bra ut e ganska nöjd .
hamnade hos emma efter de gjorde en ny omgång röda slingor i hennes mörka hår som vi färgade här om dan skit snyggt  vart lite sugen själv men jag har inte mycket till hår kvar e  slitet som svinto =(  om de e nått jag önskar så e de en snygg frilla !!
kartongerna börjar växa här i vardags rummet känns skönt att de blir nått gjort .
sandra å dennis fick inte vår lägenhet  trots ett lovande mejl från LUNDBERGS jag ska gå till båtten med de men först ska jag ta reda på lite mer specifik fakta dom e riktiga FFF... or om  jag ska vara ärlig dom ger ut lägenheter beroende på va dom e för humör på senila hela bunten där å om dom ljugit mig rätt upp i nyllet när jag pratade med dom ja då fan ska dom få se på rubriker i tidningen !!
SLADDEN TILL KAMERAN HAR JAG SÅ KLART TAPPAT NÅNSTAN SÅ Jag kan inte sätta in nått=(

Kommentarer
Postat av: jennie

du gazar :) hahaha fan ja diggar bloggen alltså vill typ skriva hela tiden ;) bra att du fixa en till mig pussssssssssssss

2008-08-30 @ 13:40:29
URL: http://jlindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0